segunda-feira, dezembro 09, 2002

“It’s a bad obsession, it’s always messin’, it’s always messin’ in my mind”

Putz, como Guns é bom. É nostálgico porque lembra minha adolescência. E é sempre atual pracaralho. Paranóias. Como todos meus vinis estão a mais de 3mil km, me contento a ouvir, no repeat, apenas o Use Your Illusion I. Desde ontem. Abstinência de cigarrets. Fuck, fuck. Esse disco é TODO bom. Todo, todo.

Don’t damn me
When I speak a piece of mind
Cause silence isn’t gold
When I holding it inside
Cause I’ve been where I have been
And I’ve seen what I have seen
I put the pen to the paper
Cause it’s all a part of me
(…)
Sometimes I wanna kill
Sometimes I wanna die
Sometimes I wanna destroy
Sometimes I wanna cry
Sometimes I could get even
Sometimes I could give up
Sometimes I could give
Sometimes I never give a fuck
(…)
I know you don’t wanna hear me crying
And I know you don’t wanna hear me deny
That your satisfaction lies in your illusions
But your delusions are yours and not mine
We take for granted we know the whole story
We judge a book by it’s cover
And read what we want between selected lines.


Caralhos, caralhos, caralhos. Como me identifico horrores com a porra dessa música! Desde sempre. Puxa...

Esse disco tem ainda COMA, que foi trilha sonora de um filme bagaceiro que eu roteirizei e dirigi na cadeira de Produção de Vìdeo, lá na Ufal, nos idos de 98. Trash. Melhor esquecer.


# . por Joelma Terto .  0 Comentários